Vi er et blandet kor som holder til i "Kulturstua" i gamle sekkefabrikkens kantine. Vi øver hver tirsdag fra kl 19.30-21.30. Vi ønsker alle velkommen, om dere har bakgrunn fra sang eller ikke. Så kom ned til oss for hyggelige stunder med sangere av alle slag og kaliber. Her er det stor ståhei og mye "Krutt"
Kommentarer
Legg inn en kommentar